Objavljeno: 08/02/2016

Učili kako komunicirati, pregovarati, rješavati prigovore i konfliktne situacije

Radionicu u suradnji organizirali Poduzetnički inkubator Grubišno Polje d.o.o. i bjelovarski Pro Konzalting d.o.o.

/slika/vijesti/2016/2016_02/2016_02_664_x_495/160208_radionica_badrov.jpg

Danas je u gradskoj vijećnici održan završni dio radionice naziva 'Komunikacijske vještine i marketing', koju je u suradnji s Poduzetničkim inkubatorom Grubišno Polje d.o.o. organizirao Bjelovarski Pro Konzalting d.o.o..
Cilj radionice bio je unaprijediti znanja polaznika o osnovnim elementima komuniciranja, pregovaranja, rješavanja prigovora i konfliktnih situacija. Radionicu je vodila mr. sc. Tatjana Badrov, profesorica i prodekanica na Visokoj tehničkoj školi u Bjelovaru. Profesorica navodi kako su tijekom radionice polaznici naučili koliko je važno dobro slušati kupca, postavljati ciljana pitanja, imati strpljenja i koristiti tehnike aktivnog slušanja, prikupiti i interpretirati informaciju i provjeriti točnost s kupcem.
Važan je dio radionice bila je i tema prepoznavanja nezadovoljnog klijenta, te razrješavanje prigovora, odnosno situacije u kojima se nerijetko nalaze korisnici pojedinih tele operatore i drugih servisa.(RGP; foto: Mirjana Starčević)