Turistička radionica
U organizaciji Turističke zajednice grada Grubišnoga Polja i Bjelovarsko-bilogorske županije, u Centru za kulturu i informiranje dr. Franjo Tuđman je održana kreativna radionica i edukacija na temu Razvoj regionalnog kulturno-turističkog „touring“ proizvoda. Predavači su bili Milo Sršen, pomoćnik direktorice glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice i Edvin Jurin, direktor Weber Shandwicka pri McCann Eriksonu Hrvatska. Cilj radionice bio je izrada kulturno-turističkoga proizvoda Bjelovarsko-bilogorske županije Naime, kulturna baština je temeljan sastavnica na kojoj se grade jednodnevne ili višednevne turističke ponude.-Važno je da kada jedan turist iz Zagreba, Munchena ili Beča krene na put, da zna koje će kulturne znamenitosti ili kulturnu baštinu
na putu vidjeti
i hoće li se uz to povezati s enologijom, gastronomijom i drugim-kazao je Milo Sršen. Kaže kako na području Bjelovarsko-bilogorske županije ima dobrih primjera, no kako se uvijek može bolje. No, da bi se kontinentalni turizam, koji u ukupnom hrvatskom čini udio od oko 5 posto, još više razvijao, valja raditi na razvoju smještajnih kapaciteta kao temeljnog uvjeta.-S druge pak strane, čini mi se da je ovo idealno područje gdje bi se uz odgovarajuće mjere održivoga razvoja i sigurnosnog faktora mogao otvoriti jedan ili više kampova. Nemojmo zaboraviti da su oni u modi. U njima na Jadranu ljetuje srednja i viša klijentela sjeverne i sjeverozapadne Europe i kampovi su noseći dio profita hotelskih kuća-smatra Edvin Jurin. Mišljenja je da bi se i kontinentalni turizam trebao ponajprije okretati prema stranim gostima, kojih je u Hrvatskoj deseterostruko više negoli domaćih. Turistički kapacitet Grubišnoga Polja leži u malim seoskim imanjima i lovstvu.(Radio Grubišno Polje)