Predstavljena Strategija razvoja turizma na području Grada Grubišnoga Polja
Strategiju je izradila T&MC grupacija za konzultantske usluge
U grubišnopoljskoj gradskoj vijećnici jučer je održano javno predstavljanje Strategije razvoja turizma na području Grada Grubišnoga Polja za razdoblje od 2018. do 2025. godine, koju izrađuje Grad Grubišno Polje. Riječ je o dokumentu na kojemu bi se trebao temeljiti razvoj turizma kao jedne od sastavnica gospodarskoga razvoja na području grada, a time i zadržavanja stanovništva u ovom kraju. Izrada strategije vrijedna je 87,5 tisuća kuna, a izradila ju je T&MC grupacija za konzultantske usluge. Tako je javno predstavljanje izrađene strategije prezentirao čelnik te grupacije Damir Novotny. Istaknuo je da je prema projektima koje je njegova grupacija već provela na drugim područjima došlo do povećanja broja dolazaka turista pa očekuje da će se isto dogoditi i u našoj sredini za koju kaže da je izrazito bogata prirodnim resursima, koji će biti temelj turističkoga razvoja.-Potrebno je u narednim godinama investirati u razvoj smještajnih kapaciteta, koji će omogućiti razvoj pojedinih grana turizma poput lovnog i ribolovnog, ili modernog tipa turizma koji se temelji na prirodnim ljepotama, kao i rekreacijskog i gastro turizma, koji privlače veliki broj turista u srednjoeuropskom, panonskom području-rekao je Novotni. Glavni projekt u tom smislu je uređenje izletišta Bara, koje neće koristiti samo građani već i turisti koji, ističe Novotny, sa sjevera Europe prolaze našim gradom.-To će biti postignuto uređenjem i pretvaranjem vodenih površina u turističku atrakciju. Uređenjem prostora u mjesto za rekreacija s piknik zonama, ali i da se uključi i prostor za kamp s mobilnim kućicama, koji bi ubuduće, kako će se povećavati potražnja bio i proširivan-pojašnjava Novotny, dodajući da je svakako nužan i restoranski dio. U proteklom razdoblju Strategija razvoja turizma na području Grada Grubišnoga Polja bila je na javnom uvidu te su svoje prijedloge i primjedbe mogli dati građani, tvrtke, udruge, institucije i svi drugi relevantni čimbenici s područja grada, dio kojih se okupio na jučerašnjem predstavljanju. Domaćin gradonačelnik Zlatko Mađeruh je istaknuo da je izrada Strategije financirana iz Programa Ruralnoga razvoja Ministarstva poljoprivrede putem mjere 7.1.1., s tim da je 85 posto europskoga, a 15 posto novca državnoga proračuna.-Drago mi je da nam eminentni stručnjak izrađuje Strategiju, koja će biti važan gospodarski projekt, iskorak, smjernica i vizija svima nama u razvoju turizma kao nove grane koju želimo razvijati u Grubišnom Polju-zaključio je gradonačelnik. (RGP)